Bliv kunde med 3 enkelt trin!
Med en alarm fra SAFE POINT kan du trygt forlade hjemmet og tage på ferie – vi passer på dit hjem!
Kontakt SAFE POINT
Vi kommer ud og vurderer, hvordan du bedst kan sikre netop dit hjem og dine værdier ud fra dine forhold og ønsker.
På dette grundlag udarbejder vi et tilbud på en optimal løsning til dig.
Accepter tilbuddet
Så aftaler vi en dato for, hvornår vi kan komme ud og montere den valgte løsning. Du får en grundig gennemgang alarmsystemet, så du har afprøvet og er helt tryg ved, hvad og hvordan du skal gøre.
Tilslut alarmen
Du kan nu trygt forlade hjemmet – om det er for en kort stund eller tre ugers ferie sydpå. Vi passer på dit hjem, når du ikke er hjemme. Du har friheden til at vælge, hvor turen går hen. Sikkerhed giver tryghed giver frihed.

BASIS
-
1x HUB 2
-
1x SIRENE
-
1x BRANDALARM GEN. 2
-
1x BETJENINGSPANEL
-
2x MAGNETKONTAKT
-
1x BEVÆGELSES DETEKTOR
-
5x KLISTERMÆRKER
Flere produkter kan tilkøbes, efter eget ønske. *ønsker du SAFE POINT’s månedlige service ydelse, beder vi dig derfor om, at tage kontakt til kundeservice. (prisen er ekskl. montage.)

STANDARD
-
1x HUB 2
-
1x SIRENE
-
2x BRANDALARM GEN. 2
-
1x BETJENINGSPANEL
-
3x MAGNETKONTAKT
-
1x BEVÆGELSES DETEKTOR
-
5x KLISTERMÆRKER
-
1x FOTO DETEKTOR

PREMIUM
-
1x HUB 2
-
1x SIRENE
-
2x BRANDALARM GEN. 2
-
1x BETJENINGSPANEL
-
5x MAGNETKONTAKT
-
1x BEVÆGELSES DETEKTOR
-
5x KLISTERMÆRKER
-
2x FOTO DETEKTOR
-
3x NØGLEBRIKKER
-
1x UDVENDIG SIRENE
Glasbrud-
detektor
Røg-
alarm
Foto-
detektor
Magnet-
kontakt
Panel
HUB
Information
Er alle følere trådløse?
– JA. Alle vores produkter er trådløse, som køre på en lukket frekvens som ikke kan jammes.
Hvad gør jeg hvis alarmen går?
– Går din alarm igang, skal du blot lave en frakobling af systemet, i vores APP eller på betjeningspanelet.
Hvad gør jeg ved fejlalarmer?
– Har du tegnet vores serviceabonnement, skal du kontakte kontrolcentralen- og afmelde din alarm, med dit kodeord. Dette skal gøres inden for 3 minutter.
Hvordan kan jeg ændre …?
Hvordan bestiller jeg flere brikker?
– Tag kontant til os og vi sender dem med posten inden for 24 timer.
Jeg har mistet en brik, hvad gør jeg nu?
– Kontakt din installatør og han vil fjerne brikken fra systemet- den vil ikke længere have nogen former for adgang.
Kan jeg slå over til skalsikring, mens jeg er hjemme?
– Ja, det kan du satsen.